Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

NATURA SIBERICA " Μάσκα Βαθιάς Επανόρθωσης για Ταλαιπωρημένα Μαλλιά "

Σήμερα δεν έχουμε αξεσουάρ
είπα να κάνουμε ένα διάλειμμα και να σας μιλήσω για μια μάσκα μαλλιών
της Natura Siberica 

οι περισσότερες youtubers και bloggers νομίζω την έχουν δοκιμάσει
για την τέλια υφή της και γιατί προστατεύει την τρίχα 

Έτσι με τόσα θετικά σχόλια αποφάσισα να την δοκιμάσω και εγώ

Η Δική μου εμπειρία λοιπόν.. 












Η φωτογράφιση έγινε όταν πρώτο πήρα την κρέμα
μύριζε φανταστικά και είχε υπέροχο έντονο πορτοκαλί χρώμα

έβαζα 2 φορές την βδομάδα





Το πρώτο μήνα δεν είδα κάτι ιδιαίτερο στα μαλλιά μου
δεν ξέρω αν παίζει ρόλο και το μαλλί και κατά πόσο το ταλαιπωρείς

όσο άρχιζε να περνάει ο καιρός διαπίστωσα ότι στα δικά μου μαλλιά
η συγκεκριμένη κρέμα εκτός από το να μου τα μαλακώνει και να είναι πιο απαλά και λεία

Δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο οι άκρες το μαλλιών μου ήταν άγριες 
ενώ με άλλες κρέμες δεν το είχα αυτό το θέμα 

Την χρησιμοποίησα 2 μήνες και κάτι ... 

Φυσικά αυτό που μου έμεινε έντονα είναι το άρωμα της... 




Περιμένω τα σχόλια σας...

Πολλά φιλάκια!!!! 

10 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αν δεν κάνω λάθος η συγκεκριμένη εταιρεία περισσότερο έχει φυσικά συστατικά; Συνήθως τα προϊόντα με φυσικά κυρίως συστατικά λειτουργούν καλύτερα σε γυναίκες με άβαφα - φυσικά μαλλιά. Οπότε μάλλον γι' αυτό δεν είδες τα αποτελέσματα που ήθελες... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?? και εγώ απόρησα και ίσως να έχεις δίκιο ... γιατί γι΄αυτο παίρνουμε συγκεκριμένες κρέμες για τα βαμμένα μαλλιά...

      Διαγραφή
  2. Δεν την εχω δοκιμάσει αλλά τωρα θέλω να τη δοκιμάσω! Και μόνο ότι μυρίζει τέλεια εμένα μου κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μυρωδια της ειναιι.... λες και ταξιδευει καπου τροπικα.. και το χρωμα !!!!

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η μάσκα για ενυδάτωση εάν δεν κάνω λάθος. Άφηνε τα μαλλιά απαλά από την πρώτη στιγμή που την τοποθετούσα στα μαλλιά μου στο μπάνιο. Δοκίμασε την.Φιλιά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω για την συμβουλη κοριτσιιι μου!!!!

      Διαγραφή
  4. θελώ πολύ να τη δοκιμάσω! δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτήν την εταιρεία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι να την δοκιμασεις και να μας πεις και εσυ την γνωμη σουυ!!! φιλάκια πολλα...!!!

      Διαγραφή
  5. θέλω και εγώ να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη κρέμα μαλλιών έχω ακούσει από όλους τα καλύτερα :) αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου και θα χαρώ να τα πούμε και εκεί :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να την δοκιμασεις!!!! θα τα λεμε πλεον μεσα απο τις αναρτησεις μας.... μιας και εσυ εχεις μπλοκ!!! χαρηκα πολυ!!!!

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...